Bilge Ata  
Site içi arama :
 
      Ana Sayfa   |   Din   |   Köken Bilimi   |   Güncel Makaleler   |   Araştırmalar   |   Belgeler   |   Hakkımızda   |   İletişim
 
 
 

 
Anket
Amerikalıların Kızılderililere yaptığı soykırım hakkında ne düşünüyorsunuz?
 Evet Soykırım yapmıştır
 Hayır Yapmamıştır
 Kısmi olarak soykırım yapmıştır

 
 
Ziyaretçi İstatistikleri
Aktif: 13
Bugün: 138
Toplam: 1.109.834
 

Hacet Namazı

HACET NAMAZI

 

“İBNU ABBAS {r.a}'DAN: 

Hz. NUH {av} MİLLETİNDE VAR OLAN PUTLAR, SONRADAN ARAPLARA GEÇTİ.” ŞÖYLE Kİ:

VEDD ADINDAKİ PUT DEVMET-el- CENDEL'DE İDİ. BU PUT KELB {KÖPEK} OYMAĞINA AİT İDİ.

SUVA ADINDAKİ PUT HUZEYL OYMAĞININ İDİ.

YAĞUS ADINDAKİ PUT MURAT OYMAĞININ İDİ. SONRA BENU KUTAYF'IN {KUTAYF OĞULLARI}NIN OLDU. SEBE'YE YAKIN CURF ADINDAKİ YERDEYDİ. 

YEUK ADINDAKİ PUT HAMEDAN'A AİT İDİ.

NESİR, HİMYER'İN AL-İ ZİL-KELAM'IN İDİ.

ASLINDA BU PUT ADLARI, Hz. NUH MİLLETİNDE İYİ KİMSELERE AİT İDİ. ŞEYTAN BU İYİLER ÖLÜNCE {NUH}} MİLLETİNE ŞU TELKİNİ YAPTI:

İYİ KİMSELERİNİZİN OTURMUŞ OLDUKLARI YERLERE {ONLARIN ANISINA DİKİTLER} DİKİN, BUNLARA O İYİLERİN ADLARINI VERİN” DEDİ.

HALK, BU TELKİNE UYUP, SÖYLENENİ YAPTILAR. BAŞLANGIÇTA TAPINMA YOKTU. ANCAK GEÇEN ZAMAN İÇİNDE BUNLAR HELAK/ÖLEK OLUP GİDİNCE, ONLARA AİT BİLGİLER DE UNUTULDU. BU PUTLARA TAPINMAYA BAŞLADILAR.” {Sahih-i Buhari, Tefsir, Nuh 1.}

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَقَالُوا لَا تَذَرُنَّ آلِهَتَكُمْ وَلَا تَذَرُنَّ وَدًّا وَلَا سُوَاعًا وَلَا يَغُوثَ وَيَعُوقَ وَنَسْرًا

 

 “ONLAR: “SAKIN İLAHLARINIZI NE VEDD’İ, NE SUVA’I, NE YEĞUS’U, NE YEÛKU VE NE DE NESR’İ BIRAKMAYIN” DEDİLER.” Nuh 71/23

 

İBNU ABBAS HADİSİNİ DİKKALTE İNCELERSEK, HER KABİLENİN BİR PUTU OLDUĞUNU GÖRÜRÜZ. BU AYRIŞTIRMANIN HIRİSTİYANLARA DA GEÇTİĞİ GÖRÜLÜYOR. ONLARDA HER PAPAZIN AYRI CEMAATİ VAR. BİRİ GÜNAH ÇIKARMAK İSTESE, DUA EDECEK OLSA, KENDİ PAPAZINDAN BAŞKA BİR PAPAZA GİDİP GÜNAH ÇIKARAMAZ, DUA EDEMEZ. BİZDEKİ ŞIHLAR, EVLİYALAR, HOCAEFENDİLER, ALLAH DOSTLARI, CEMAAT ÖNDERLERİNİN DE TIPKI BU AYRIŞTIRMAYI YAPTIKLARINI GÖRÜYORUZ. BAZI KİMSELERİN:

“EFENDİM! BU ŞIH EFENDİLERİN, DEĞİŞİK TARİKATLERİN, BİRÇOK MEHDİLERİN ORTALIKTA DOLAŞMASI, ÖNEMLİ DEĞİLDİR. ONLAR FARKLI YOLLARDAN GİDEREK İLERİDE AYNI YERE ULAŞIRLAR.” BU SÖZ, HAKKA ULAŞMAKTA DEĞİL, BATILA ULAŞMAKLA SONLANMIŞTIR.

FARKLI FARKLI, ÇEŞİT ÇEŞİT YÜZLERCE ŞIHLAR, HOCAEFENDİLER, CMAAT ÖNDERLERİ, ALLAH DOSTLARI, EVLİYALAR, TİP TİP TARİKATLER, ÇEŞİT ÇEŞİT MEHDİLER VE BUNLARIN MÜRİTLERİ ORTALIKTA HER BİRİ, KENDİLERİNİN DIŞINDAKİ TARİKATLERİ, CEMAATLARI REDDETTİKLERİNİ, KİM GÖRMEZLİKTEN GELEBİLİR? BU TARİKATÇILAR, CEMAATÇILAR:

“BİZ HAK-IZ.” DİYORLAR. SÜLEYMANCILAR, NAKŞİLERİ SEVER Mİ? KADİRİLER, SÜLEYMANCILARI SEVER Mİ? İSMAİL AĞACILAR, FETULLAHÇILARI SEVER Mİ? FETULLAHÇILAR İSMAİLAĞACILARI SEVER Mİ? CÜBBELİ FATULLAHÇILARI SEVER Mİ?“ HII…

HANİ, MÜSLÜMAN, MÜSLÜMAN’IN KARDEŞİYDİ?

BU KUTLU BUYRUK; CEMAATÇILARA, TARİKATÇILARA, MEHDİCİLERE NEDEN İŞLEMİYOR DERSİNİZ? Hz. MUHAMMAED {sav} EFNEDİMİZE HADİS UYDURAN, KENDİLERİNDEN BAŞKA HERKESİ ÖTEKİLEŞTİREN, KENDİLERİNİ ALLAH ZÜLCELÂL’İN ORTAĞI HALİNE GETİREN, BAZILARI Hz. MUHAMMED {sav} EFENDİMİZİ TEVHİDDEN ÇIKARTAN, BAZILARI, Hz. MUHAMMED {sav} EFENDİMİZİ ALLAH ZÜL CELAL İLE EŞİT TUTAN BU CEMAATÇILARI, TARİKATÇILARI, HANGİ KEFEYE KOYACAĞIZ?

BU KEFENİN BİR GÖZÜNDE HAK, ÖBÜR GÖZÜNDE BATIL TARTILMAKTADIR. HAKK İLE BATILI KUR’AN TERAZİSİNDE TARTMAK, HAKKI BATILDAN AYIRMAK, YİNE KUR’AN İLE OLACAKKTIR. KUR’AN ÖLÇEĞİNİN DIŞINDA KALANLAR BATIL, KUR’AN’IN KUCAKLADIKALRI İSE HAKKIN YOLUDUR.

 

KARA JİPLERDE GEZEN DAVETÇİLER

 

SON MODEL KARA JİPLERLE, OMUZLARINA ASTIKLARI MUSHAF-I ŞERİFLERLE MAHALLELERİ, KÖYLERİ, EVLERİ ZİVİK-ZİVİK GEZEN: “BACIM! MÜSAADE EDİN DE SİZİN EVDE; ÜÇ İHLAS BİR FATİHA HATMİ ŞERİFİ OKUYALIM.” DİYEREK GAYET MASUMANE GÖRÜNEREK, EVLERE DALAN, ÜÇ İHLAS BİR FATİHA OKUDUKTAN SONRA ÇAYLAR, KISIRLAR YİYEN, SONRA DA: “SİZİN BAŞINIZ BİR YERE BAĞLI MI?” DİYEREK PLANLARINI UYGULAMAYA KOYAN, ARDINDAN. “BAŞINIZ BİR EFENDİ HAZRETLERİNE BAĞLI DEĞİLSE, SİZİ ALLAH’IN HUZURUNDAN ALIP CENNETE KİM GÖTÜRECEK? BİZİM EFENDİ HAZRETLERİNE KATILIN. O SİZİN ÖNÜNÜZE DÜŞSÜN, CENNETE GÖTÜRSÜN” DİYEREK AŞAĞIDAKİ HADİSİ UYDURAN:

 

“MENLEM YEKÜN ŞEYHUN, ŞEYHUHU ŞEYTANÜN.”

“KİMİN ŞEYHİ YOKSA, ONUN ŞEYHİ ŞEYTANDIR”

 

DİYEREK Hz. MUHAMMMED {sav}’E BİR DE BU SÖZÜ, HADİS DİYE UYDURAN BU KİMSELER, NEDEN: “BİZİM EFENDİMİZE, BİZİM ŞIHIMIZA KATILIN” DİYORLAR DA, İSTEDİĞİNİZE KATILIN DEMİYORLAR. HANİ BUNLAR, AYRI YOLLARDAN TEK YOLDA BİRLEŞİYORLARDI? UYDURDUKLARI SÖZ, UYDURMALARIN EN BAYAĞISI, EN AŞAĞISIDIR. ONLARDAN BİR KISMI;

 

“EVLİYALARININ, ŞEFAATÇILARININ ŞEYHİNİN:

“Hz. MUHAMMED! {sav}, EFENDİMİZ OLDUĞUNU,

“Hz. MUHAMMED {sav}’İN ŞEYHİNİN CEBRAİL {av} OLDUĞUNU,

CEBRAİL {av}’İN ŞEYHİNİN DE {HAŞA} ALLAH ZÜLCELÂL OLDUĞUNU İDDİA EDECEK KADAR ŞİRAZEDEN ÇIKMIŞ OLDUKLARINI ESEFLE GÖRÜYORUZ.

 

BUNLARIN SAPTIKLARI YOLDA BÖYLESİNE, AKLA HAYALE SIĞMAYAN HEZEYANLAR SAVURMALARI BAĞIŞLANIR GİBİ DEĞİLDİR. BU HEZEYAN, TIPKI HIRİSTİYNLARIN, Hz. İSA {sav} EFENDİMİZE: HAŞA “ALLAH’IN OĞLU” DİYEREK PEK BÜYÜK BİR İFTİRA ATMALARINA NE KADAR DA BENZİYOR. BU EVLİYA, ALLAH DOSTU DENİLEN KİŞİLERİN MÜRİTLERİ, HAŞA, CEBARİL {av}’İN ŞEYHİ DE, “ALLAH’TIR” DEMEKLE, ALLAH AZİM’ÜŞŞAN’I ŞIH YAPMAKTAN BİLE ÇEKİNMEYECEK BİR AYMAZLIĞA SÜRÜKLEMİŞLERDİR.

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَإِذَا ذُكِرَ اللَّهُ وَحْدَهُ اشْمَأَزَّتْ قُلُوبُ الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ بِالْآخِرَةِ وَإِذَا ذُكِرَ الَّذِينَ مِن دُونِهِ إِذَا هُمْ يَسْتَبْشِرُونَ

 

“ALLAH TEK BAŞINA ANILDIĞI ZAMAN AHİRETE İNANMAYANLARIN YÜREKLERİ BURKULUR, İÇLERİNİ SIKINTI BASAR. ALLAH’IN -DIŞINDA- ALLAH’IN BERİSİNDEKİ ANILDIĞI ZAMAN, HEMEN SVİNÇTEN, COŞKUDAN YÜZLERİ PARLAR, YÜZLERİ GÜLER.” Zümer 39/45

 

“BU AYETİN İNİŞ SEBEBİ İLE İLGİLİ OLARAK: “İbn’ül MÜNZİR İLE MÜCAHİD ŞÖYE DEDİLER: “BU AYET, Hz. MUHAMMED’İN KÂBE’DE NECM SURESİNİ OKURKEN MÜŞRİKLERİN İLÂHLARININ ADLARI AYETTE GEÇTİĞİ: {GÖRDÜNÜZ MÜ O LAT’I, UZZA’YI, ÜÇÜNCÜSÜ OLAN ÖBÜR PUT MENAT’I…{Necm 53/19-23.} RASUL’ULLAH {sav} BU AYETLERİ OKUDUĞU ZAMAN ONLARIN SEVİNMELERİ ÜZERİNE İNMİŞTİR.” Tefhim’ül Münir

 

BU AYETİN MUHATAPLARI OLAN KİMSELER, ŞU İTRAZI ORTAYA SÜREBİLİRLER: ”BU AYETTE, AHİRETE İNANMAYANLARDAN SÖZ EDİLİYOR. EĞER BİZLER BU AYETİN MUHATAPLARINDAN OLSAYDIK, AHİRETE İNANMAMIŞ OLMAMIZ GEREKİRDİ. OYSA BİZLER AHİRETE İNANIYORUZ. BİZLER BU AYETİN MUHATABI OLAN KİMSELER DEĞİLİZ.” DİYEBİLİRLER. AŞAĞIDA BÜTÜN AÇIKLIĞIYLA VE HEYBETİYLE BU VE ÖBÜR AYETLERİN MUHATAPLARI OLAN KİMSELERLE İLGİLİ AYETLERİ GÖRECEĞİZ. BU KİMSELER EĞER AHİRETE GERÇEKTEN İMAN ETMİŞ OLSALARDI, ALLAH ZÜLCELAL’İN BERİSİNDEN, YANINDAN EVLİYALAR, ŞEFAATÇILAR TUTMAZLARDI. BUNLAR BÜTÜN AZAMETİYLE KUR’AN-I KERİMİN MUHKEM AYETLERİYE ORTAYA KONULARAK TEBLİĞ EDİLMEKTEDİR.

ALLAH’A ORTAK KOŞANLAR, İSTER YONTULMUŞ PUTLARA TAPSINLAR, İSTERLERSE EVLİYALARINI, MEHDİLERİNİ, ŞIHLARINI, ŞEFAATÇILARINI ALLAH’IN ORTAKLARI SAYSINLAR, KUR’N: BUNLARI ŞİRK SAYMIŞTIR.

 

“2009 YILI EKİM AYININ SONUNA DOĞRU, TELEVİZYONLARDA BİR TARİKAT ŞIHININ VE MÜRİTLERİNİN GÖRÜNTÜLERİ YANSIDI. BİR İLİMİZE SURİYE’DEN KONUK OLARAK GELEN BİR ŞEYH’İN MÜRİTLERİNİN GÖRÜNTÜLERİ KAMUOYUMUZA YANSITILIYORDU. SURİYELİ ŞEYH’İN MÜRİTLERİ ŞEYHLERİNİ GÖRMEK, ELİNİ ÖPMEK, ETEĞİNE YÜZ SÜRMEK İÇİN BİR-BİRLERİNİ ÇİĞNİYORLARDI. BAZILARI SA’RA NÖBETİNE TUTULMUŞ, SARSILARAK YERE DÜŞÜYOR, BAZILARI BAYGINLIK GEÇİRİYOR, KİMİSİ KENDİNDEN GEÇİYOR, KİMİSİ NEFES ALMAKTA GÜÇLÜK ÇEKİYORDU.

BUNLARIN BU HALLERİNİ İLÂHÎ CEZBEYE BAĞLAYANLAR, BU HALLERİN ALLAH’IN İLÂHÎ SEVGİSİNDEN KAYNAKLANDIĞINI SÖYLÜYORLARDI. BU HALLERİ YAŞAMAYANLARI, “TAKVA SAHİBİ OLMAYAN MÜSLÜMANLAR” DİYEREK KÜÇÜMSÜYORLAR, EN SEÇKİN MÜSLÜMANLARIN KENDİLERİ OLDUKLARINI SAVUNUYORLARDI. BU ŞEYH’İN TARAFTARLARININ ŞEYHLERİNİ GÖRDÜKLERİ SIRADA ORTAYA ÇIKAN BU CEZBE HALLERİ, ACABA GERÇEKTEN ALLAH ZÜLCELÂL’İN SEVGİSİNİN ESERİ MİYDİ?

MÜRİTLER, ŞEYHLERİ SURİYE’DEN GELMEDEN ÖNCE BÖYLE BİR CEZBE, SA’RA NÖBETLERİNE TUTULMAMIŞLARDI. MÜRİTLER, ŞEYHLERİ ORTAYA ÇIKMADAN, HENÜZ EVDE İKEN DE BÖYLE BİR COÇKUN CEZBE ORTAMINA GİRMEMİŞLERDİ. NE ZAMAN Kİ, ŞEYHİN YAKIN ÇEVRESİNDE BULUNANLAR, ŞEYH EVDEN DIŞARI ÇIKMAYA VE ORTALIKTA GÖRÜNMEYE BAŞLAYINCA, İŞTE O ZAMAN, YAKIN KONUMDAKİ MÜRİTLERİN COŞKUN CEZBE HALİNE GEÇEREK ÇIĞLIKLAR ATMAYA BAŞAMALARIYLA ÖTEKİ MÜRİTLERDE DE COŞKUN BİR IRGALANMA BAŞ VERDİ. ŞEYHİN KENDİLERİNE YAKLAŞMAYA BAŞALADIĞINI, YAKIN TEMASIN SAĞLANDIĞINI GÖREN MÜRİTLER, KENDİLERİNDEN GEÇİYOR, COŞKUN CEZBE HALİNE GİREREK BİR YANDAN ÇIĞLIKLAR ATIYOR, ÖBÜR YANDAN SARSILA SARSILA KASILYOR, ÇOKLARI KENDİLERİNİ SARSARAK YERE ATIYOR, YERDE KESİLMİŞ TAVUKLARIN SIÇRAMALARINA BENZER HALLERLE SIÇRIYORLARDI. ÇOKLARI DA YERLERDE KASILYOR, KASILA KASILA, SEYRİYE SEYRİYE BAYILIYORLARDI.

EĞER ONLARDAKİ COŞKUN CEZBE, SIRF ALLAH SEVGİSİNDEN OLMUŞ OLSAYDI, BUNUN ŞEYH GELMDEN ÖNCE DE YAŞANMASI GEREKMEZ MİYDİ? ŞEYH GELMEDEN ÖNCE DE ALLAH VARDI. ALLAH HER ZAMAN VE HER AN VARDIR. ALLAH ZÜLCELÂL BU ŞEYHLER YOKKEN DE VARDI. ÖYLEYSE BU MÜRİTLER, BU COŞKUN CEZBE HALİNİ NEDEN ŞEYH GÖRÜNMEDEN ÖNCE YAŞAMIYORLARDI DA ŞEYH GÖRÜNÜNCE YAŞIYORLARDI?

BU DÜĞÜMÜ ÇÖZMEK, BU SİSTEMİ ÇÖZMEK DEMEKTİR. ALLAH ADI KUTLU BİR ADDIR. ALLAH İSE EVRENLERİN YARATICISIDIR. MEKÂNDAN MÜNEZZEHTİR. ALLAH’IN BİR MEKÂNI YOKTUR. ÇÜKÜ ALLAH MEKÂNLARA SIĞMAZ. MEKANLARI DA ZAMANLARI DA YARATANDIR.

BİR YAKINIM BU TARİKATLARDAN BİRİNE GİRMİŞTİ. KENDİSİNE İLK ELDEN 500 KERE : “SÜBHAN ALLAH” DİYECEKSİN DEMİŞLER. O DA DEMİŞ. İLK MÜLAKATTA SORMUŞLAR. O DA: “ BEŞ YÜZ KERE DEDİM, AMA VAKTİM VARDI, ÜSTÜNE BEŞ YÜZ DAHA ÇEKTİM” DEYİNCE, ONU ŞİDDETLE KINAMIŞLAR. “SEN ŞIH HAZRETLERİNİN SANA VERDİĞİNİN ÜSTÜNE NASIL EKLEME YAPARSIN?“ DİYEREK BİR EYİCE HAŞLAMIŞLAR. O DA YOL YAKINKEN HEPTEN VAZ GEÇTİ.

TARİKAT ŞEYHİN, CEMAATTA HOCAEFENDİNİN BUYRUĞU İLAHİ BUYRUK SAYILIYOR. O BUYRUKLARIN DIŞINA ÇIKMAK, ALLAH’IN BUYRUKLARININ DIŞINA ÇIKMAKLA EŞ TUTULUYOR. ŞEYH MÜRİDİN ALGISINDA, ALLAH’IN YER YÜZNDEKİ TEMSİLCİS, DİNİN UYGULAYICISI, PEYGAMBER MAKAMINDA OTURAN ULU VE ERİŞİLMEZ BİR ZAT OLARAK ALGILANIYOR.

ŞEYH MÜRİDİN ALGISINDA, ALLAH’IN BERİSİNDEN, YANINDAN ŞEFAATÇI, YANSITICI TRAFO, KIYAMETTE KENDİLERİNİ KURTARICI OLARAK İMAN EDİLİYOR. İŞTE BU ALGILAMA, ŞEYHİ ERİŞİLMEZ, HER ŞEYE MUKTEDİR, MÜRİTLERİ ALLAH ADINA GÖZETLEYEN, KOLLAYAN, HER AN DENETLEYEN ALLAH’IN YAKINI OLARAK GÖRÜNÜYOR.

BU ALGILAMA, MÜRİT TARAFINDAN İCAT EDİLMİŞ DEĞİLDİR. BU PLANLI, PROGRAMLI BİR FAALİYETİN ESERİDİR. ŞEYH’E YAPIŞAN VE ADINA {RABITA} DENİLEN BAŞKA BİR PROGRAM İSE, MÜRİTLERİ KAYITSIZ ŞARTSIZ ŞEYHE BAĞLAYAN, BİR FAALİYETTİR.  GERÇEKTE BU: “RABITA YAPMAK” DENİLEN SİSTEM, 1730 YILINDAN ÖNCE TARİKATLARDA YOKTU. 1700 LERDEN SONRA TARİKATA GİRDİRİLDİ.

RABITA YAPILAN ŞEYH, RABITA YAPAN MÜRİT KENDİ ARALARINDA MANEVİ OLARAK BİR BİRLERİNE BAĞALANIRLAR. ONLARA GÖRE BU RABITAYI KAYBEDEN MÜRİT ARTIK İFLAH OLMAZ. RABITA HAKKINDA GENİŞ BİLGİ VERİLECEKTİR.

 

BÖYLESİNE GÜÇLÜ DESTEKLERLE YÜRTÜLEN BİR SİSTEM, İÇİNE GİREN MÜRİTLERİN KARŞILARINA ÇIKAN İNSANÜSTÜ, PEK ÇOK GÜÇLERE MALİK OLDUĞU KABUL ETTİRİLEN ŞEYHİ GÖRDÜKLERİNDE SA’RA NÖBETLERİ GEÇİRMELERİ ŞAŞIRTICI DEĞİLDİR.

 

AYETTE GEÇEN AHİRETE İMAN KONUSUNDA İLERİ GERİ KONUŞACAKLARA YENİDEN HATIRLATALIM. AHİRET GÜNÜNE İNANDIM DEMEK İMANIN ŞARTLARININ HEPSİNE İNANMIŞ OLMAK DEMEK DEĞİLDİR. İMAN, BİR BÜTÜNDÜR. İMANIN ŞARTLARINDAN BİRİSİNE İNANMAYAN BİRİNİN, İNANMIŞ SAYILAMAYACAĞI KUR-AN AYETLERİYLE SABİT OLMUŞ BİR HAKİKATTİR. ALLAH ZÜLCELÂL İLE BİRLİKTE BAŞKA BİRİNİ ARAYA SOKUŞTURAN, ALLAH ZÜLCELÂL’E İNANMAK  İLE BİRLİKTE EVLİYA, ERMİŞ, ERİŞMİŞ, ŞEFAATÇI DENİLEN KİŞİLERİN ALLAH’IN YANINDA BÜYÜK HATIRLARI OLDUĞUNU SÖYLEYEREK, BUNLARI ALLAH ZÜLCELÂL İLE KENDİ ARALARINDA ARACI, ŞEFAATÇI, YANSITICI TRAFOLAR, KURTARICILAR OLARAK ORTAYA SÜREN KİŞİLER, GERÇEKTEN AHİRETE  İMAN ETMEMİŞLERDİR. AHİRETE GERÇEKTEN İMAN EDEN KİMSELER, ALLAH AZİM’ÜŞŞAN’A HİÇ BİR ŞEYİ ORTAK KOŞMAYAN KİMSELERDİR. YUKARIDAN BERİ KUR-AN’IN AYETLERİNİ ORTAYA KOYUYORUZ. KUR’AN-IN APAÇIK AYETLERİ, ŞİRKİN BELİNİ KIRMAK İÇİN TEBLİĞ EDİLMİŞKEN, MAZERETLER ÜRETEREK İMAN EDİLEMEZ. GERÇEK MÜSLÜMANLAR VE GERÇEKTEN İMAN EDENLER, İMAN CEVHERLERİNİN PARÇALARA AYRILMASINA KESİNLİKLE İZİN VERMEZ, BÖYLE BİR İNKÂR FIRTINASINA KATKIDA BULUNAMAZLAR. ALLAH’A ORTAK KOŞAN, ARACI TUTAN, ŞİRK PİSLİĞİNE BULANAN BİR KİMSE, İSTERSE AHİRETİN HER BİR KIVRIMINA, HER BİR PINARINA, HER BİR NAR VE NURUNA İNANMIŞ OLSUN, ARACI, ŞEFAATYÇI TUTTUKTAN SONRA, BÖYLE BİR İNANMANIN NE ÖNEMİ VAR?

YÜCE ALLAH ZÜLCELÂL GİBİ BİR ULU ALLAH’A FANİLERİ ARACI, YANSITICI TRAFOLAR YAPACAKLAR, SA’RA NÖBETLERİ GİBİ NÖBETLER GEÇİRECEKLER, BUNU DA ALLAH’I SEVDİKLERİ İÇİN YAPTIKLARI YALANINI YAYACAKLAR.

 

BİR SÜRE ÖNCE ABD ÜLKESİNDE BİR TARİKAT ŞEYHİ, MÜRİTLERİNDEN YÜKSEK BİR BİNADAN ATLAMALRINI İSTEMİŞ, MÜRİTLER DE CENNETE GİDECEKLERİNİ SÖYLEDİKLERİ İÇİN O BİNADAN AŞAĞIYA UÇMUŞLAR, TOPTAN ÖLMÜŞLERDİ.

BUNDAN BİR SÜRE ÖNCE HİNDİSTAN’DAN BİR TARİKATIN KADIN ŞEYHİ İSTANBUL’A GELMİŞTİ.  BU HİNDU KADININ TÜRK MÜRİTLERİ, KADININ AYAKLARIN BİR LEĞENDE YIKIYORLAR, KADININ AYAKLARINI YIKADIKLARI SUYU DA ŞİFALI SU DİYEREK İÇİYORLARDI.

BUNLARI HENÜZ KAMUOYUMUZ UNUTMUŞ DEĞİLDİR.

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ تَرَى الَّذِينَ كَذَبُوا عَلَى اللَّهِ وُجُوهُهُمْ مُسْوَدَّةٌ أَلَيْسَ فِي جَهَنَّمَ مَثْوًى لِلْمُتَكَبِّرِينَ

“ EY MUHAMMED! ALLAH’A KARŞI YALAN UYDURANLARIN KIYAMET GÜNÜ YÜZLERİNİN KAPKARA OLDUĞUNU GÖRÜRSÜN. BU GİBİ BÖBÜRLENENLER İÇİN CEHENNEM YERİNDE BİR DURAK OLMAZ OLUR MU? Zümer 39/60

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

فَعَصَوْا رَسُولَ رَبِّهِمْ فَأَخَذَهُمْ أَخْذَةً رَّابِيَةً                           

 “HEPSİ {Ad ulusu, Firavun} RABLERİNİN ELÇİLERİNE ASİ OLDULAR, ALLAH TA ONLARI, ÇOK ŞİDDETLİ BİR BİÇİMDE YAKALAYIVERDİ.” Hakka 69/10

 

PEYGAMBERLERE ASİ OLAN ULUSLARIN AKIBETLERİNİN BERBAT OLDUĞUNU KUR’AN-I KERİM PEK ÇOK AYETİYLE AÇIKLAMIŞTIR.

BU EVLİYACILAR, KENDİ ŞIHLARININ EVLİYALARININ DERGÂHINA, ZINDIK OLARAK, KÂFİR OLARAK, GELENLERİN DERHAL İMAN EDEREK, HİDAYETE ERDİKLERİNİ REKLAM EDİYORLAR.

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيِ

إِنَّكَ لَا تَهْدِي مَنْ أَحْبَبْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ يَهْدِي مَن يَشَاء وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ

 

“EY MUHAMMED! SEN EN ÇOK SEVDİĞİNE DAHİ HİDAYET VEREMEZSİN. ANCAK ALLAH, DİLEDİĞİNE HİDAYET VERİR, HİDAYETE GELECEKLERİ DE ANCAK O BİLİR.” Kasas 28/56

 

1} Hz. NUH {sav}’UN OĞLU SUDA BOĞULDU, Hz. NUH {sav}, ONA HİDAYET VEREMEDİ.

2} Hz. İBRAHİM {sav}’İN BABASI AZER, PUTÇU BAŞIYDI. Hz. İBRAHİM {sav} ONA HİDAYET VEREMEDİ.

3} Hz. PEYGAMBER {sav}’İN AMCASI EBU TALİB, MÜŞRİK OLARAK ÖLDÜ. Hz. MUHAMMED {sav} ONA HİDAYET VEREMEDİ

 

KASAS 28/56. AYETTE APAÇIK OLARAK,”EY MUHAMMED! SEN EN ÇOK SEVDİĞİNE DAHİ HİDAYET VEREMEZSİN” BUYRULMAKTADIR. BU KUTLU ELÇİLERİNE VERMEDİĞİ HİDAYET YETKİSİNİ, ALLAH ZÜLCELÂL, ŞU EVLİYA DEDİKLERİ KİŞİLERE Mİ VERMİŞTİR? BU İDDİALARIN HEPSİ KUR’ANA, ALLAH AZİM’ÜŞŞAN’IN ULUHİYETİNE KARŞI İŞLENMİŞ İNKAR FİİLLERİ OLDUĞUNU, 39. SURE OLAN ZÜMER SURESİNİN 3. AYETİNDE APAÇIK GÖRMEKTEYİZ.

HACET NAMAZI HADİS-İ ŞERİFİNDE PEYGAMBERİMİZ {sav} EFENDİMİZ:, “DÜŞE YATIN, SİZİ HANGİ ŞEYH, HANGİ EFENDİ HAZRETLERİ, HANGİ CEMAAT ÖNDERLERİ, HANGİ EVLİYA, HANGİ ALLAH DOSTU, HANGİ MEHDİ KURTARACAKSA, SİZE O KİŞİ ALLAH TARAFINDAN DÜŞÜNÜZDE GÖSTERİLİR. SİZ DE O ERİŞMİŞ KİŞİLERE KOŞUN. ONLAR ALLAH’IN DOSTLARIDIR. ALLAH’IN YANINDA HATIRLARI, TORPİLLERİ GÜÇLÜDÜR. SİZİ ANCAK ONLAR KURTARIR. ONLARIN EMRİNDE MÜRİTLER OLUN, ONLAR SİZİN ÖNÜNÜZE DÜŞEREK SİZLERİ DOĞRUDAN DOĞRUYA CENNETE GÖTÜRECEKLER.” DİYEREK, BİR TEK CÜMLE KULLANMIŞ MIDIR? BU ÖYLE BİR İFTİRADIR Kİ, BU İFTİRA HERHANGİ BİR KULA YAPILMIŞ DEĞİLDİR. BU İFTİRA ÖNCELİKLE ALLAH ZÜLCELÂL’E KARŞI GİRİŞİLMİŞ BİR SERİ MÜŞRİKLEŞTİRME İFTİRASININ BAŞLANGICIDIR. SONRA BU İFTİRA Hz. MUHAMMAED {sav} EFENDİMİZ GİBİ AHİR ZAMAN PEYGAMBERİNE KARŞI GİRİŞİLMİŞ PLANLI BİR İFTİRADIR.

Hz. MUHAMMED {sav} BİLE OLSA ALLAH AZİM’ÜŞŞAN’IN TEBLİĞLERİNE BİR TEK HARF SOKUŞTURMA YAPACAK OLSAYDI, BAŞINA NELER GELECEĞİNİ BAKINIZ KUR’AN-I KERİM NASIL AÇIKLIYOR. ÜSTELİK BU ALLAH’IN SON ELÇİSİNE YAPILMIŞ KORKUNÇ BİR TEHDİT İKEN BU FANİLERİN İSLAMIN TEBLİĞLERİNİ BOZMA GİRİŞİMLERİNE KİM BİLİR NASIL KARŞILIK VERİLECEĞİNİ SİZLER KIYASLAYIN:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ    

وَلَوْ تَقَوَّلَ عَلَيْنَا بَعْضَ الْأَقَاوِيلِ

 

“EĞER O, {MUHAMMED} BİZE İSNAD EDEREK BAZI SÖZLER URDURMAYA KALKIŞSAYDI”  Hakka 69/44

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

لَأَخَذْنَا مِنْهُ بِالْيَمِينِ

 

 “BİZ ONU KUVVETLE YAKALARDIK.” Hakka 69/45

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ    

ثُمَّ لَقَطَعْنَا مِنْهُ الْوَتِينَ

 

“SONRA DA ONUN ŞAH DAMARINI KESİVERİR ATARDIK.” Hakka 69/46

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ    

فَمَا مِنكُم مِّنْ أَحَدٍ عَنْهُ حَاجِزِينَ

 

“O ZAMAN SİZDEN HİÇ KİMSE DE ONA SİPER OLAMAZDINIZ.” Hakka 69/47

 

ALLAH AZİM’ÜŞŞAN, KENDİSİNE İSNAT EDEREK BİR TEK SÖZ, TEK BİR SÖZ UYDURMUŞ, SOKUŞTURMUŞ OLSAYDI, AHİR ZAMAN PEYGAMBERİ Hz. MUHAMMED {sav} EFENDMİZİ YAKALAYIVERECEĞİNİ, VE ŞAH DAMARINI KESİP ATACAĞINI, BÜYÜK BİR AZAMETLE AÇIKLAMAKTADIR. ALLAH ADINA, UYDURMALAR YAPMAK İSTESEYDİ, KENDİ PEYGAMBERİNİN ŞAH DAMARINI KESECEĞİNİ BİLDİREN ALLAH ZÜLCELÂL, ZAMANE ŞIHLARININ, EVLİYALARININ, CEMAATLARININ, MEHDİ KALINTILARININ, ŞEFAATÇILARIN ŞAH DAMARLARINI KESMEYECEĞİNDEN NASIL GÜVENDE OLABİLİYORLAR? SİZLER ŞİMDİ ZEVKLENİN, NE KADAR ÇOK MÜRİT KAPARSANIZ, TARAFTAR TOPLARSANIZ O KADAR BÜYÜK SULTANLAR OLACAĞINIZIN DÜNYEVİ HESAPLARINI YAPA DURUN. ONLARIN BİR HESABI VARSA, ALLAH AZİM’ÜŞŞAN’IN NİCE BİNLERCE HESABININ OLDUĞUNU KEŞKE BİLSELERDİ.

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

قُلْ إِنَّ الَّذِينَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللّهِ الْكَذِبَ لاَ يُفْلِحُونَ

 

“EY MUHAMMED! DE Kİ: ALLAH’A KARŞI YALAN UYDURANLAR, İFTİRA EDENLER HİÇ BİR KURTULUŞ BULAMAZLAR.” Yunus 10/69

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مَتَاعٌ فِي الدُّنْيَا ثُمَّ إِلَيْنَا مَرْجِعُهُمْ ثُمَّ نُذِيقُهُمُ الْعَذَابَ الشَّدِيدَ بِمَا كَانُواْ يَكْفُرُونَ

 

“DÜNYADA ÇOK AZ BİR EĞLENCE; SONRA DÖNÜŞLERİ BİZEDİR. SONRA BİZ, ONLARA İFTİRALARINDAN DOLAYI AZABI TATTIRACAĞIZ” Yunus 10/70

 

 Hz. MUHAMMED {sav} EFENDİMİZ, İSLAMA ŞİRKİN PİSLİĞİNİ NE ZAMAN BULAŞTIRMIŞ TA, O MÜBAREK EFENDİNİN SÖZLERİNE ŞİRK PİSLİĞİ BULAŞTIRIYORSUNUZ? “HACET NAMAZI” HADİS-İ ŞERİFİNDE ŞİRK PİSLİĞİNE YÖNLENDİREN BİR TEK ÇÜMLE, BİR TEK METİN, BİR TEK HARF VAR MIDIR? “HACET NAMAZI” HADİS-İ ŞERİFİNİ LUTFEN TEKRAR TEKRAR İNCELEYİN. BU HADİS-İ ŞERİFTE BU EVLİYACILARIN, ŞEFAATCILARIN İDDİA ETTİKLERİ GİBİ DÜŞE YATMA, DÜŞTE HANGİ ŞIHA, HNGİ EVLİYAYA, HANGİ CEMAATE, HANGİ ŞEFAATCIYA GİDİLECEĞİNE DAİR BİR TEK İŞARET VARMIDIR? BİR YANDAN MÜSLÜMANLIĞI KİMSELERE BIRAKMAYAN, TAKVA SAHİBİ MÜSLÜMAN GÖRÜNEN, BU DİN BARONLARI, Hz. MUHAMMED {sav} EFENDİMİZE HADİS UYDURARAK, KENDİLERİNİ SULTAN İLAN EDEN BU KİMSELER, KİMİN SULTANLARIDIR? KENDİLERİNE SULTAN DENİLMESİNİ EMREDEN, BUNLARIN MÜRİTLERİ DE ÇEKTİKLERİ VİDEOLARDA: “SULTAN HAZRETLERİ ŞÖYLE BUYURDU, BÖYLE EMRETTİ, ŞÖYLE YÜRÜDÜ, ŞURADA OTURDU” DİYEREK, BU ŞIHALARIN, “SALTANATINI İLAN ETMEKTEDİRLER. İMAM MATÜRİDİ BİZZAT KENDİSİ ŞAH, SULTAN, ŞEHİN ŞAH UNVANALRININ KULANILMASINI REDDETMİŞTİR. BİR TAKIM ŞIHLAR ARTIK SULTANLAR HALİNE GELDİLER. ONLARIN SALATANATI, UHREVİ VE MANEVİ DEĞİLDİR. ÇÜNKÜ UHREVİ ALEMİN, MANEVİ İKLİMLERİN BİR TEK SULTANI VAR, O DA ALLAH AZİM’ÜŞŞAN HAZRETLERİDİR. BU, HADİS UYDURAN, KENDİLERİNİ ŞEFAATCI İLAN EDENLERİN SALTANATLARI DÜNYEVİDİR. ONLAR SEKÜLERLEŞMİŞLERDİR. ARTIK ONLARA MÜRİTLERİ SULTAN HAZRETLERİ” DIŞINDA HİTAP EDEMEMEKTEDİR. “SULTAN HAZRETLERİ ŞÖYLE BUYURDU, BUNU EMRETTİ” DİYEREK SÖZE BAŞLAMAKTA OLDUKLARINA HERKES TANIK OLMAKTADIR. BUNLARIN SALTANATI SANKİ OSMANLI SULTNLARININ SALTANATININDAN DAHA GÜÇLÜYMÜŞ GİBİ MÜRİTLERİ BOYUN BÜKMEKTEDİRLER. MAKAM, MEVKİ, KUDRET, SULTANLIK, KIRALLIK TACI ARAYAN BU DİN BARONLARINI, MÜSLÜMANLARIN İYİ TANIMALARI İÇİN ONLARIN GERÇEK YÜZLERİNİ GÖRMELİLER.

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَقَالَ الشَّيْطَانُ لَمَّا قُضِيَ الْأَمْرُ إِنَّ اللَّهَ وَعَدَكُمْ وَعْدَ الْحَقِّ وَوَعَدْتُكُمْ فَأَخْلَفْتُكُمْ وَمَا كَانَ لِي عَلَيْكُمْ مِنْ سُلْطَانٍ إِلَّا أَنْ دَعَوْتُكُمْ فَاسْتَجَبْتُمْ لِي فَلَا تَلُومُونِي وَلُومُوا أَنْفُسَكُمْ مَا أَنَا بِمُصْرِخِكُمْ وَمَا أَنْتُمْ بِمُصْرِخِيَّ إِنِّي كَفَرْتُ بِمَا أَشْرَكْتُمُونِ مِنْ قَبْلُ إِنَّ الظَّالِمِينَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ

 

“İŞ OLUP BİTTİKTEN SONRA ŞEYTAN ONLARA ŞÖYLE DİYECEK: “ŞÜPHESİZ Kİ ALLAH SİZE GERÇEĞİ VAADETTİ. BEN DE VAADETTİM, FAKAT SONRA VAADİMDEN CAYDIM. ASLINDA BENİM SİZE KARŞI BİR SULTAM-SULTAN-GÜCÜM- DE YOKTU. BEN SİZİ ÇAĞIRDIM, SİZ DE GELDİNİZ. ÖYLEYSE BENİ KINAMAYIN, SİZ KENDİNİZİ KINAYIN. BEN SİZİ KURTARAMAM, SİZ DE BENİ KURTARAMAZSINIZ. BEN DAHA ÖNCE SİZİN BENİ ALLAH’A ORTAK KOŞMANIZI DA KABUL ETMEMİŞTİM.“

GERÇEKTEN ZALİMLER İÇİN ELEM VERİCİ BİR AZAB VARDIR.” İbrahim 14/22

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَقِفُوهُمْ إِنَّهُم مَّسْئُولُونَ

 

“ONLARI DURDURUN, ONLAR SORGUYA ÇEKİLECEK.” Saffat 37/24

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مَا لَكُمْ لَا تَنَاصَرُونَ

 

“ONLARA: SİZLERE NE OLDU DA BİR BİRİNİZLE YARDIMLAŞMIYORSUNUZ?” DENİR.” Saffat 37/25

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

بَلْ هُمُ الْيَوْمَ مُسْتَسْلِمُونَ

 

“HAYIR, ARTIK ONLAR BUGÜN TESLİM OLMUŞLARDIR.” SaFFAT 37/26

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَأَقْبَلَ بَعْضُهُمْ عَلَى بَعْضٍ يَتَسَاءلُونَ

 

”ONLAR, BİRBİRLERİNE SORUŞUYORLAR.” Saffat 37/27

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

قَالُوا إِنَّكُمْ كُنتُمْ تَأْتُونَنَا عَنِ الْيَمِينِ

 

“ONLAR: SİZLER BİZLERE {KUTLU, UĞURLU, HAKKI TEMSİL EDİYOR} SAĞDAN GELİR DURMAKTAYDINIZ.” Derler.” Saffat 37/2

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

قَالُوا بَل لَّمْ تَكُونُوا مُؤْمِنِينَ

 

”{İLERİ GELENLER} DE ONLARA DERLER Kİ: “HAYIR! SİZ İNANMAMIŞTINIZ.” Saffat 37/29

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَمَا كَانَ لَنَا عَلَيْكُم مِّن سُلْطَانٍ بَلْ كُنتُمْ قَوْمًا طَاغِينَ

 

”BİZİM DE SİZLERE KARŞI BİR {SULTAN}-SULTAMIZ-GÜCÜMÜZ YOKTU. AMA SİZLER AZMIŞ BİR TOPLULUKTUNUZ.” Saffat 37/30

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

فَحَقَّ عَلَيْنَا قَوْلُ رَبِّنَا إِنَّا لَذَائِقُونَ

 

”BU YÜZDEN BİZİM ÜZERİMİZE RABBİMİZİN AZAB SÖZÜ GERÇEKLEŞTİ. ARTIK AZABI GERÇEKTEN ÇEKECEĞİZ.” Saffat 37/31

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

فَأَغْوَيْنَاكُمْ إِنَّا كُنَّا غَاوِينَ

 

“SİZLERİ BİZ AZDIRDIK, ZATEN BİZLER AZGINDIK” Saffat 37/32

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

فَإِنَّهُمْ يَوْمَئِذٍ فِي الْعَذَابِ مُشْتَرِكُونَ

 

“ÖYLE İSE O GÜN ONLARIN HEPSİ AZABTA ORTAKTIRLAR.” AYNI AZAPLARI BİRLİKTE ÇEKERLER.” Saffat 37/33

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

إِنَّا كَذَلِكَ نَفْعَلُ بِالْمُجْرِمِينَ  

 

“İŞTE GÜNAHKÂRLARA BİZ BÖYLE YAPARIZ.” Saffat 37/34

 

AÇIKLAMAKTA OLDUĞUMUZ {HACET NAMAZI} İLE İLGİLİ OLAN BU HADİS-İ ŞERİFTE BİR TEK CÜMLECİK: “UYKUYA YATIN, DÜŞÜNÜZDE SİZİ HANGİ ŞIHA GÖTÜRÜRLERSE ONA BAĞLANIN, İŞTE O ŞIH SİZİN KURATRICI ŞEFAATÇINIZDIR.” ŞEKLİNDE BİR TEK CÜMLE GÖSTEREBİLİR MİSİNİZ? HACET NAMAZI HAKKINDA, UYKUYA YATMA, DÜŞ GÖRME, DÜŞÜNDE KURTARICI ŞIHLAR, EVLİYALAR, ŞEFAATÇILAR GÖRME KONUSUNDA EN UFAK BİR SÖZ YOKKEN BUNU HADİSE UYDURAN ELLER KURUSUN, DİLLER KOPSUN. BU HADİS-İ ŞERİFE: “DÜŞE YAT. HANGİ EVLİYAYA, HANGİ ALLAHDOSTUNA, HANGİ ŞIHA, HANGİ KURTARICIYA, HANGİ ŞEFAATCIYA, HANGİ HOCAEFENDİYE BAĞLANACAKSAN SENİ ONUN DERGÂHINA GÖTÜRÜRLER” ŞEKLİNDEKİ BU SOKUŞTURMADAN SONRA İSLAM DÜNYASINDA TÜREYEN PEK ÇOK ŞIH, EFENDİ HAZRETLERİ, HOCA EFENDİ, ALLAH DOSTU, ŞEFAATCI, EVLİYA UNVANI VERDİKLERİ KİŞİLER, MÜSLÜMAN HALKLARIN İMANLARINI ÇALMAKTA OLDUKLARINI ESEFLE GÖRÜYORUZ. BU SALDIRININ SİYONİST MİSYONER KAYNAKLI OLDUĞU HAKKINDAKİ KUŞKULARIMIZI DA PAYLAŞMAK İSTİYORUZ. MÜSLÜMANLAR ARASINDA BU DENLİ BÜYÜK BOYUTLU BİR İNKÂR FIRTINASI PEK YAŞANMAMIŞTI. OYSA ŞİMDİ BÜTÜN İSLAM DÜNYASINI SARMALAYAN BİR İNKÂR SARMALIYLA KUCAK KUCAĞA OLDUĞUMUZU HİÇ KİMSE GÖRMEZLİKTEN GELEMEZ.

İNSANLAR YERYÜZÜNDEKİ BASKICI UNSURLARIN, PARA BABALARININ, MAKAM AĞALARININ TORPİLLERİNDEN BIKMIŞ USANMIŞKEN, ŞİMDİDE BU EVLİYACILARIN, CEMAATÇILARIN, MEHDİCLERİN, TARİKATÇILARIN, ŞEFAATÇILARIN, BU KERE DE KARŞIMIZA ALLAH’IN YANINDAKİ HATIRLI, TORPİLLİ ŞIHLAR ÇIKTI. ALLAH ZÜLCELAL’E NASIL OLUR DA TORPİL YAKIŞTIRMASI YAPARLAR? O’NUN ADALETİ BÜTÜN EVRENLERİ KUŞATMIŞ İKEN MÜLKÜNDE HÜKÜM O’NUN İKEN SİZLER KİM OLUYRSUNUZ DA SIKILMADAN BÖYLESİ ŞİRK KALINTISI PİSLİKLERİ BİZİM DİNİMİZE BULAŞTIRMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ. ALLAH İLE KULUNUN ARSINA GİREN, SOKUŞTURULAN HER ŞEY; ŞİRK KALINTISI PİSLİKTİR.

 

“ALLAH AZİM’ÜŞŞAN, KİŞİ İLE KALBİ ARASINA HULUL EDER”

 

سْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اسْتَجِيبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُم لِمَا يُحْيِيكُمْ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ يَحُولُ بَيْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ

 

“EY İMAN EDENLER! PEYGAMBER SİZLERİ, SİZE HAYAT VERECEK ŞEYLERE ÇAĞIRDIĞI VAKİT, ALLAH’A VE PEYGAMBERE UYUN. ŞUNU İYİ BİLİN Kİ, GERÇEKTEN ALLAH, KİŞİ İLE KALBİ ARASINA GİRER. SİZLER KESİNLİKLE ALLAH’IN HUZURUNDA TOPLANACAKSINIZ.” Enfal 8/24

 

BU TEBLİĞ, AÇIKLAMAYA ÇALIŞTIĞIMIZ KONUNUN ANA MİHENGİNİ ÇOK ÇARPICI BİR USLUP İLE GÖZLER ÖNÜNE SERMEKTEDİR. ÖNCELİKLE ŞU HUSUSUN BELİRTİLMESİ YARARLI OLUR. BURADA ALLAH ZÜLCELÂL’İN: “KİŞİ İLE KALBİNİN ARASINA GİRMESİ” KONUSU, MADDİ BİR KONU DEĞİLDİR. ALLAH MEKÂNDAN MÜNEZZEH’DİR. MEKÂNLAR ONU KUŞATAMAZ. BİR DE KALP KONUSU ÖNEMLİDİR. YENİ KUŞAK GENÇLERİMİZ, ŞÖYLE BİR DÜŞÜNCEYE YÖNELEBİLİRLER:

“YAPAY KALP TAKILAN BİR KİŞİNİN GERÇEK KALBİ YOKTUR. O ZAMAN BU KALP KONUSU NASIL TEVİL EDİLEBİLİR?”

BURADA KALPTEN MURAT KİŞİNİN ÖZÜ, BENLİĞİ, ANLAMINA OLMALIDIR. KALP, SADECE KAN POMPALAYAN BİR ORGANDIR. AMA İNSANLIK ÂLEMİ KALP SÖZÜYLE KİŞİNİN ÖZÜ, ASIL CEVHERİ, BEN’İ, ÖZ BENLİĞİ KAVRAMINI KAST ETMİŞLERDİR. ALLAH ZÜLCELÂL, KİŞİNİN ÖZ BENLİĞİ, ASIL CEVHERİ ARSINA TECELLİ ETTİĞİNE GÖRE, BU BENLİĞE KİMİ, NEYİ, HANGİ ŞEYHİ, HANGİ EVLİYAYI, HANGİ YANSITICI TRAFOYU, HANGİ ŞEFAATÇIYI KOYARSAK KOYALIM, ORADAN O İLAHİ TECELLİ ÇIKAR, YERİNE DÜNYEVİ PUTLAR GELİR OTURUR. İŞTE BUNUN ADI: “ŞİRK” TİR.

 

سْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  

وَأَنَّ الْمَسَاجِدَ لِلَّهِ فَلَا تَدْعُوا مَعَ اللَّهِ أَحَدًا

 

“MESCİDLER GEÇEKTEN ALLAH’INDIR. ÖYLE İSE, ALLAH’IN YANINDA  BAŞKA BİRİNE DUA ETMEYİN.” Cin 72/18

 

CİN SURESİNİN 72/18. AYETİ, ENFAL SURESİNİN 8/24. AYETİNİ ÇOK AÇIK BİR USLUP İLE ORTAYA KOYMAKTADIR:

“MESCİDLER ALLAH’INDIR. O HALDE ALLAH’IN YANINDA BAŞKA BİRİNE YALVARMAYIN.”

BU AYET CİN SURESİNİN YUKARIYA ALDIĞIMIZ AYETİNİ ŞERH ETMEKTEDİR. MESCİD DEMEK, SECDE EDİLEN YER DEMEKTİR. DÜNYANIN TEMİZ OLAN HER YERİ MÜSLÜMANIN SECDEGÂHIDIR. YIKANILAN YERLERDE, HELALARDA, SİNLİKLERDE-MEZARLIKLARDA- NAMAZ KILINMAZ. BUNUN DIŞINDAKİ TEMİZ YERLERDE NAMAZ KILINIR. BUNA GÖRE NEREDE OLURSAK OLALIM, ALLAH AZİM’ÜŞŞAN’A DUA EDERKEN ARAYA KİMSEYİ KATIŞTIRMAYACAĞIZ. ARAYA GİREN HERŞEY, HERKES, ŞİRK BULAŞIĞIDIR. “FİLANIN, FALANIN YÜZÜ SUYU HURMETİNE” DİYEREK YAPILAN DUALAR, BU AYETLERE GÖRE REDDEDİLMİŞTİR. İSLAMİYETİN ULVİYETİ, BENZERSİZLİĞİ, KİŞİ DUA EDERKEN, ARAYA HİÇ BİR VASITA, HİÇ BİR ARACI KOYMADAN DİLEKLERİNİ KENDİ ÖZÜNDEN, BENLİĞİNDEN, ÖZ CEVHERİNDEN KENDİSİYLE ÖZÜ ARASINDA TECELLİ ETMEKTE OLAN ALLAH’INA ARZ ETMESİDİR. ESKİDEN SİNAMALARDA TELEFON EDERKEN: “ADANA, SEN ARADAN ÇIK.” SESLERİ YANKILANIRDI. KİŞİ ÖZEL BİR ŞEY KONUŞACAKSA, ÖNEMLİ BİR DURUM ARZ EDECEKSE, İKİLİ ARASINDA BİR İSTEK, BİR DİLEK SUNULACAKSA HİÇ KİMSE, ÜÇÜNCÜ BİR VARLIĞI İSTEMEZ. KUL, ALLAH’INA BİR DERDİNİ, HACETİNİ, DİLEĞİNİ ULAŞTIRACAKSA ARAYA KİM GİRERSE GİRSİN O KİŞİ, BÜTÜN İSTEKLERE, DİLEKLERE ORTAK OLMUŞTUR. GİZLİLİK, ORTADAN SİLİNMİŞ GİTMİŞTİR. İŞTE ULU YARATANIMIZ, KENDİ ZATIYLA KULUNUN ARASINA GİRMEK İSTEYEN BU ASALAKLARI “KOVUN.” BUYURMUŞTUR.

“SİZ BENİMLE DOĞRUDAN, VASITASIZ, ARACISIZ, TORPİLSİZ, VEKİLSİZ GÖRÜŞÜN. SIRDAŞ OLALIM. SİZ BENİM KULLARIMSINIZ. BEN İNSANLARIN KIRALLARI, DESPOTLARI, FİRAVUNLARI GİBİ DEĞİLİM. BEN ALLAH’IM. ALLAH DEMEK KULUNA ŞEFKAT VE MERHAMET EDEN ULU YARATAN DEMEKTİR. BENİM YARATTIKLARIMI BANA ORTAK ETMEYİN.” BUYURDU.

 

سْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ     

قُلْ إِنَّمَا أَدْعُو رَبِّي وَلَا أُشْرِكُ بِهِ أَحَدًا

 

“EY MUHAMMED! DE Kİ, “BEN ANCAK VE YALNIZCA RABBİME DUA EDERİM, O’NA HİÇ BİR ŞEYİ DE ORTAK KOŞMAM.” Cin 72/20

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ                                 

قُلْ إِنِّي لَا أَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَلَا رَشَدًا

 

 “EY MUHAMMED! DE Kİ, BEN SİZE KENDİLİĞİMDEN NE BİR ZARAR VEREBİLİRİM, NE DE BİR İRŞAT YAPABİLİRİM.” Cin 72/21

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

قُلْ إِنِّي لَن يُجِيرَنِي مِنَ اللَّهِ أَحَدٌ وَلَنْ أَجِدَ مِن دُونِهِ مُلْتَحَدًا

 

“EY MUHAMMED! DE Kİ, ALLAH’IN ELİNDEN BENİ HİÇ BİR KİMSE KURTARAMAZ. BEN ALLAH’TAN BAŞKA BİR SIĞINAK TA BULAMAM.” Cin 72/22

 

سْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  

إِلَّا بَلَاغًا مِّنَ اللَّهِ وَرِسَالَاتِهِ وَمَن يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَإِنَّ لَهُ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا

 

“EY MUHAMMED! DE Kİ, “BEN, ANCAK ALLAH’TAN, BİR DE ELÇİLİK GÖREVİNDEN BİR ŞEY ANLATABİLİRİM.” KİM DE ALLAH’A VE PEYGAMBERİNE İSYAN EDERSE, ONLARA İÇİNDE EBEDİ KALACAKLARI CEHENNEM ATEŞİ ELBETTE VARDIR.” Cin 72/23

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

حَتَّى إِذَا رَأَوْا مَا يُوعَدُونَ فَسَيَعْلَمُونَ مَنْ أَضْعَفُ نَاصِرًا وَأَقَلُّ عَدَدًا

 

“O İNKÂRCILAR, SONUNDA O VAAD OLUNDUKLARI ŞEYİ GÖRDÜKLERİ ZAMAN, YARDIMCILARI, TARAFTARLARI EN AZ, EN ZAYIF OLAN KİM İMİŞ, İŞTE O ZAMAN BİLECEKLER.” Cin 72/24

 

MÜRİT KAPMA, TARAFTAR TOPLAMA YARIŞINA ÇIKANLAR, MÜRİTLERİNİN, CEAMATLERNİN ÇOKLUĞUYLA ÖVÜNENELER, BU AYETİ KEŞKE HKKIYLA OKUYUP, GEREĞİNCE UYUP HAREKET ETSELERDİ?

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُّهِينًا

 

“ŞÜPHE YOK Kİ, ALLAH’A VE RASULÜNE EZİYET EDENLERE ALLAH HEM BU DÜNYADA, HEM DE ÖBÜR DÜNYADA İLENMİŞTİR.: LÂNET ETMİŞTİR. ONLAR İÇİN ALÇALTICI BİR AZAP HAZIRLAMIŞTIR.” Ahzab 33/57

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَيْرِ مَا اكْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِينًا

 

“İNANAN ERKELERE VE İNANAN KADINLARA, İŞLEMEDİKLERİ BİR İŞTEN DOLAYI EZİYET EDENLER, İSE APAÇIK BİR İFTİRA VE APAÇIK BİR GÜNAH YÜKLENMİŞ OLURLAR.” Ahzab 33/58

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوَاْ إِن تُطِيعُواْ الَّذِينَ كَفَرُواْ يَرُدُّوكُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ فَتَنقَلِبُواْ خَاسِرِينَ

 

“EY İNANANLAR! EĞER SİZLER KÂFİRLERE UYARSANIZ SİZLERİ, ÖKÇLERİNİZİN ÜZERİNDE GERİSİN GERİYE DÖNDÜRÜRLER. O ZAMAN HEPTEN, KAYBEDERSİNİZ.” Âl-I İmran 3/149

 

AL-İ İMRAN SURESİNDEKİ: “KÂFİRLER” SÖZÜ, HER TÜRDEN İNKÂRCI ANLAMINADIR. BU AYETLER İNKÂRCILARA, UYANLARI UYARMAKTADIR. BU TÜR İNKÂRCILARIN ARDINA DÜŞENLER, ONLARA BEL  AĞLAYANLAR HAKKINDA KESİN YARGI KOYAN BU AYETE, MÜSLÜMANIM DİYEN HERKESİN ÇOK DİKKAT ETMESİ GEREKİR.

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

بَلِ اللّهُ مَوْلاَكُمْ وَهُوَ خَيْرُ النَّاصِرِينَ

 

“HAYIR! SİZLERİN MEVLANIZ SADECE ALLAH’TIR. O, YARDIM EDENLERİN EN HAYIRLISIDIR.” Âl-I İmran 3/150

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

سَنُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُواْ الرُّعْبَ بِمَا أَشْرَكُواْ بِاللّهِ مَا لَمْ يُنَزِّلْ بِهِ سُلْطَانًا وَمَأْوَاهُمُ النَّارُ وَبِئْسَ مَثْوَى الظَّالِمِينَ

 

“ALLAH’IN HAKLARINDA HİÇ BİR DELİL, HİÇ BİR BELGE İNDİRMEDİĞİ ŞEYLERİ, ALLAH’A ORTAK KOŞTUKLARI İÇİN O İNKÂRCILARIN KALPLERİNE KORKU SALACAĞIZ. ONLARIN GİDECEKLERİ YER İSE, ATEŞTİR. ZÂLİMLERİN VARACAKLARI YER, NE KÖTÜ YERDİR.” Âl-i İmran 3/151

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

قُلْ أَغَيْرَ اللّهِ أَتَّخِذُ وَلِيًّا فَاطِرِ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ وَهُوَ يُطْعِمُ وَلاَ يُطْعَمُ قُلْ إِنِّيَ أُمِرْتُ أَنْ أَكُونَ أَوَّلَ مَنْ أَسْلَمَ وَلاَ تَكُونَنَّ مِنَ الْمُشْرِكَينَ

 

“EY MUHAMMED! DE Kİ: “GÖKLERLE YERLERİ YOKTAN YARATAN, BESLEYEN, AMA KENDİSİ BESLENMEYEN ALLAH’TAN BAŞBAK BİR VELİ Mİ, {EVLİYA} MI, TUTAYIM?

“DE Kİ: “BEN İSLAM OLANLARIN İLKİ OLMAKLA EMROLUNDUM” DE. SAKIN MÜŞRİKLERDEN-ORTAK KOŞANLARDAN- OLMA.” En’am 6/14

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

قُلْ إِنِّيَ أَخَافُ إِنْ عَصَيْتُ رَبِّي عَذَابَ يَوْمٍ عَظِيمٍ

 

“EY MUHAMMED! DE Kİ: “EĞER BEN RABBİME ASİ OLURSAM, BÜYÜK GÜNÜN AZABINDAN KORKARIM.” En’am 6/15

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مَّن يُصْرَفْ عَنْهُ يَوْمَئِذٍ فَقَدْ رَحِمَهُ وَذَلِكَ الْفَوْزُ الْمُبِينُ

 

“O GÜN-KIYAMET GÜNÜ- AZAB KİMDEN GİDERİLİRSE, ALLAH ONA RAHMET ETMİŞTİR. İŞTE GERÇEK KURTULUŞ BUDUR.” En’am 6/16

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَإِن يَمْسَسْكَ اللّهُ بِضُرٍّ فَلاَ كَاشِفَ لَهُ إِلاَّ هُوَ وَإِن يَمْسَسْكَ بِخَيْرٍ فَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدُيرٌ

 

“EĞER ALLAH SANA BİR ZARAR DOKUNDURURSA, O ZARARI YİNE KENDİSNDEN BAŞKA AÇACAK YOKTUR. EĞER ALLAH SANA BİR HAYIR DOKUNDURURSA, ŞÜPHESİZ O, HERŞEYE MUKTEDİRDİR.” En’am 6/17

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَهُوَ الْقَاهِرُ فَوْقَ عِبَادِهِ وَهُوَ الْحَكِيمُ الْخَبِيرُ

 

“ALLAH KULLARININ ÜZERİNDE TAM HÂKİMDİR. O, HÜKÜM VE HİKMET SAHİBİDİR, HERŞEYDEN HABERDARDIR.” En’am 6/18

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ    

قُلْ أَيُّ شَيْءٍ أَكْبَرُ شَهَادةً قُلِ اللّهِ شَهِيدٌ بِيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَأُوحِيَ إِلَيَّ هَذَا الْقُرْآنُ لأُنذِرَكُم بِهِ وَمَن بَلَغَ أَئِنَّكُمْ لَتَشْهَدُونَ أَنَّ مَعَ اللّهِ آلِهَةً أُخْرَى قُل لاَّ أَشْهَدُ قُلْ إِنَّمَا هُوَ إِلَهٌ وَاحِدٌ وَإِنَّنِي بَرِيءٌ مِّمَّا تُشْرِكُونَ

 

“EY MUHAMMED! DE Kİ: TANIKLIK YÖNÜNDEN HANGİ ŞEY DAHA BÜYÜKTÜR? DE Kİ: “ALLAH BENİMLE SİZİN ARANIZDA TANIKTIR. BU KUR’AN İLE HEM SİZİ, HEM DE SİZDEN SONRA KENDİLERİNE ULAŞAN HERKESİ UYARMAM BANA VAHYOLUNDU. SİZ; ALLAH İLE BİRLİKTE, BAŞKA İLÂHLAR OLDUĞUNA, TANIKLIK EDER MİSİNİZ?” DE Kİ: “BEN BUNA TANIKLIK ETMEM.” “O, ANCAK TEK İLÂH’TIR. GERÇEK ŞU Kİ BEN, SİZİN ORTAK KOŞTUKLARINIZDAN UZAĞIM.” DE.” En’am 6/19

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَى عَلَى اللّهِ كَذِبًا أَوْ كَذَّبَ بِآيَاتِهِ إِنَّهُ لاَ يُفْلِحُ الظَّالِمُونَ

 

“ALLAH’A İFTİRA EDİP TE YALAN UYDURANDAN, O’NUN AYETLERİNİ YALANLAYANDAN DAHA ZALİM KİM OLABİLİR? ŞÜPHESİZ Kİ ZALİMLER ASLA KURTULUŞA EREMEZLER.” En’am 6/21

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَيَوْمَ نَحْشُرُهُمْ جَمِيعًا ثُمَّ نَقُولُ لِلَّذِينَ أَشْرَكُواْ أَيْنَ شُرَكَآؤُكُمُ الَّذِينَ كُنتُمْ تَزْعُمُونَ

 

“O GÜN-KIYAMET GÜNÜ-, HEPSİNİ-HERKESİ- MAHŞER YERİNDE TOPLAYACAĞIZ. SONRA O ORTAK KOŞANLARA-ŞİRK-İŞLEYENLERE: “HANİ ORTAKLARINIZ NEREDE? ALLAH’A ORTAK SAYDIĞINIZ ORTAKLARINIZ NEREDEDİR?” DİYECEĞİZ.” En’am 6/22

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَكَيْفَ أَخَافُ مَا أَشْرَكْتُمْ وَلاَ تَخَافُونَ أَنَّكُمْ أَشْرَكْتُم بِاللّهِ مَا لَمْ يُنَزِّلْ بِهِ عَلَيْكُمْ سُلْطَانًا فَأَيُّ الْفَرِيقَيْنِ أَحَقُّ بِالأَمْنِ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

 

“HAKKINDA HİÇ BİR {SULTAN} BELGE/GÜÇ İNDİRMEDİĞİ HALDE SİZLER, ALLAH’A EŞ=ORTAK KOŞMAKTAN NEDEN KORKMUYORSUNUZ DA SİZLERİN ORTAK KOŞTUKLARINIZDAN BEN NİYE KORKAYIM? GERÇEĞİN BİLGİSİNE SAHİPSENİZ HABER VERİN.. İKİ TOPLULUKTAN HANGİSİ; {ALLAH’A İNANANLAR MI, YOKSA ŞİRK=ORTAK KOŞANLAR MI,} GÜVEN İÇİNDE OLMAK, EN ÇOK HANGİ TOPLULUĞUN HAKKIDIR.?” En’am 6/81

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَمَا قَدَرُواْ اللّهَ حَقَّ قَدْرِهِ إِذْ قَالُواْ مَا أَنزَلَ اللّهُ عَلَى بَشَرٍ مِّن شَيْءٍ قُلْ مَنْ أَنزَلَ الْكِتَابَ الَّذِي جَاء بِهِ مُوسَى نُورًا وَهُدًى لِّلنَّاسِ تَجْعَلُونَهُ قَرَاطِيسَ تُبْدُونَهَا وَتُخْفُونَ كَثِيرًا وَعُلِّمْتُم مَّا لَمْ تَعْلَمُواْ أَنتُمْ وَلاَ آبَاؤُكُمْ قُلِ اللّهُ ثُمَّ ذَرْهُمْ فِي خَوْضِهِمْ يَلْعَبُونَ

 

“ONLAR, ALLAH’IN KADRİNİ, ALLAH’IN ŞANINA YAKIŞIR BİR ŞEKİLDE TAKDİR EDEMEDİLER: “ALLAH İNSANLARA BİR ŞEY İNDİRMEDİ” DEDİLER. EY MUHAMMED! SEN ONLARA DE Kİ: “O HALDE MUSA’NIN, İNSANLARA  BİR NUR VE HİDAYET OLARAK GETİRDİĞİ,  SİZİN DE ONU BÖLÜK BÖLÜK BÖLEREK KÂĞITLAR  ŞEKLİNE GETİRDİĞİNİZ, BİR ÇOĞUNU DA GİZLEDİĞİNİZ, SİZİNLE BABALARINIZIN BİLMEDİKLERİNİN SİZLERE ÖĞRETİLDİĞİ KİTABI, KİM İNDİRDİ.“ ONLARA KARŞI SEN: “ALLAH” DE. SONRA DA ONLARI BIRAK. DALDIKLARI BATAKLIKTA OYNASIN DURSUNLAR.” En’am 6/91

 

EN!AM SURESİNİN 6/91. AYETİNE BAKARAK:

”BİZ TEVRATI, ZEBUR’U, İNCİL’İ, KUR’AN-I TASDİK EDİYORUZ, BU AYET BAŞKALARINI İLGİLENDİRİR” DİYECEKLERE, BİZ DE DERİZ Kİ:

“KUR’AN-I KERİM’İ TASDİK EDİYORSANIZ KUR’ANDA:” ALLAH’IN BERİSİNDEN ŞEFAATÇI EDİNMEK VE EVLİYA EDİNMEK ŞİRK SAYILMIŞTIR.” BUNLARI SİZ DE: “ŞİRK” SAYIYOR MUSUNUZ?

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الَّذِينَ آمَنُواْ وَلَمْ يَلْبِسُواْ إِيمَانَهُم بِظُلْمٍ أُوْلَئِكَ لَهُمُ الأَمْنُ وَهُم مُّهْتَدُونَ

 

“ONLAR Kİ İMAN ETTİLER, İMANLARINI DA ZULÜME BULAŞTIRMADILAR. İŞTE GÜVEN ONLARINDIR. HİDAYEETE ERENLER DE ONLARDIR.” EN’AM 6/82

 

Rüstem KOCADURMUŞOĞLU

Eğitimci Yazar-Teolog-Kökenbilimci

Bilge Ata- Ξ̲̅ TÜRKİYE Ξ̲̅

 


 
  2017 © Bilge Ata. Tüm Hakları Saklıdır.   Son Güncelleme Tarihi: 05.07.2017Tasarım & Kodlama: ER-AY Bilgisayar